Friday, July 31, 2009

Jumaat 31/07/09

3.00p.m..
hmm.. arini masuk keje kul 9 lebey.. sbb pegi bank bayar sume bil2.. pastu.. sampai2 jer.. bos2 ade lak kat opis..haiihhh.~~ (dlm hati aku ckp habis lahh..mesti kene sound jap g). Aku pon masuk2 opis cenyum jer.. tibe2.. bos aku jerit.. Aqualily hebat!!! uikss.. apakah ini.. ya Allah upe2nyer en.Cai sebut pasal MaFia Wars hahahhahahahahah.. bos aku tgh demam mafia wars.. ahhahahhahah aku tak tahan lah nak gelak besar2 ni... siap ckp aku tererlah.. tulah inilah.. siap nak compare aku ngan dier lah.. ish.ish..ish.. en.Cai mane leh compare2 ngan aku.. aku dah lame main Mafia Wars.. ehheheh.. tapi takpe.. aku suke bos2 aku main.. sbb diorg ngah excited.. n bagus utk family mafia aku.. hehehe.. Tak lame pastu Jaja pon sampai.. anta CanDy. nyummmm cedapp lahh.. candy tu.. nak lagik Jaja.. hehe.. kebetulan Jaja takde kelas arini so dier singgah anta Cande Kelape Kakak dier buat... mekacih lah byk2 ek.. lenkali anta cup cake sedap lak.. heheh (guro jer Jaja).. =P

Candy Kelapa

Lunch hOur pegi TM ngan Dijah.. pas bayar ktorg makan kat secret recipe.. ehhee.. makan spagetti meat ball.. nyumm..nyum.. tapi ktorg share jer.. sbb masing2 kenyang.. heheh..
ok jap lagik continue... tulis lagik..

5.11p.m..
arini tak tau lah pas balik lunch aku dah takde mood sgt nak wat koje.. huhuhu.. last2 terpakse tulis blog and update "blog aku makan" heheh... tulis blog sambil dgr lagu khatimah cinta - sixthsense.. sedap pulak lagu tu... so tulis blog sambil layan lagu tu... ehehhehe.. skang pukul 5.11p.m.. tak sabar nak tgu kul 5.30p.m ni.. nak balik..heheh..

arini kene pegi pasar borong.. nak beli sayur n ayam.. nak masak.. sebab arini Yas balik umah.. so kene masak byk2 sebab dier kuat makan..

No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers