Monday, October 18, 2010

Airport Subang episode 1

Salam... semalam kene hantar hubby p airport subang.. dier kene p kota bharu buat audit kat sane.. so plan ktorg camni.. flight pukul 7. so kene anta pagi2..

Pukul 5 ktorg bangun siap2 pukul 5.45am bertolak dari rumah.. aku rase mengantuk giler.. sbb hari ahad ade kenduri saudara bertunang.. so dari pagi kami rewang-rewang dah nak magrib baru balik.. aku beselah.. tolong2 ape2 yg patut.. memotong, memblender.. n mcm2 lagik.. ehhehehehe.. dah nak magrib baru ktorg balik.. tu pon rase penat bangat...

5.45am : my hubby drive p airport subang.. dier suh aku tido ajer dlm kete.. sbb dier tau aku ngantuk.. dah nak dekat sampai hubby kejut sbb nak tunjuk jalan nak p opis aku... dari subang..

6.16am : Sampai airport... sejukkkknyer... yerlah pagi2kan.. ktorg p kaunter.. reg than terus p solat subuh.. surau pon sejuk bangat sbb aircond.. ni buat rase mcm nak tido.. lepas solat ktorg pon duduk2 kat kerusi.. sementara tgu flight... aku duduk jer kat sofa empuk terus terlelap.. hehehehe....

6.45a.m : aku hantar hubby kat pintu nak masuk... lepas salam2... n tibe2 dgr bunyik hujan lebat luar... huhuhu.. dah lah tak bawak payng mcm mane pulak nak lari ke kereta.. my hubby dah riso.. dier suh tgu ujan reda sikit... "ok sayang dun worry.. wife u ni kan gamble person.. hehehe.. setakat redah2 ujan nih i tak kisah pon heheheheh.." ckp dlm hati ajer.. tak lupe juge ingatkan suh hubby belikan souvenir utk aku.. =P

sik bek ujan dah tak lebat aku pon lari ajer ke kereta.. start engine kete.. bismillah... n terus gerak... baru 3 minit aku naik kete hubby dah call tnyer "dah naik kete?" riso betui dier.. hehehe... aku bgtau dah otw.. aku pon meneruskan perjalanan p koje.. otw nak p opis singgah seri kembangan beli nasik lemak nenek yg sedap tuh.. hehe.. sampai opis pukul 7.45a.m terawailah sgt .. org sume tak mai lagik.. kat parking pon ade sebuah kete ajer... aku org 1st sampai opis.. lepas bukak pintu.. on lampu.. bukak laptop.. buat air radix (cegah ngantuk).. n mase utk makan.... nyum2 bau nasik lemak nih mmg sodappp... saye breakfast dulu... =)


No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers