Monday, November 1, 2010

Clomid Effect...

Salam... seperti yg rakan2 tau.. saye pengidap PCOS dan sedang berusaha utk pregnant... antara cara2 utk pregnant ialah makan clomid atas nasihat doktor.. selalu org ckp kalo makan clomid mesti berat badan naik mendadak... dan aku tak terkecuali dari itu.. huhuhu...

aku dah makan clomid 50mg for 1st cycle and 100mg for 2nd cycle... tapi masih belum berjaye pregnant.. maybe belum rezeki lagik.. takpe aku redha.. tapi mule2 makan takde rase ape pon.... mcm bese ajer.. tapi after 1 month tibe2 aku rase cepat lapar.. n asik rase nak makan ajer... adehhh.. tak lah tahan... bile citer ngan opismate aku yg pernah makan dier ckp tu kesan clomid lah tuh.. mule2 aku tak caye.. sbb mule2 makan clomid aku tak rase pepe pon.

opismate aku terangkan.. makan clomid kesan dier bukan time tuh makan clomid.. time tuh rase kesannyer.. kesan clomid selalunyer 1 month or 2 month..
mengikut pengalaman opismate aku dier penah makan clomid n berat dier naik hingga 10 kg. huhuhuh.. seramnyer aku dgr.. aku nih ade ker ciri-ciri nak jadik gemuk.. tidakkkkkk... tak moh gemukkk... huhuh... tapi skang nih perut selalu lapar.. selalu aku boleh skip makan.. tapi skang tak leh skip sbb perut akan rase pedih n lapar.. huhuh... ape akan jadik pade aku 1 month or 2 month dari skang?

1 comment:

  1. takpe la nisha gemuk sikit..janji leh dapat permata hati.
    kalo gemuk boleh dietkan lepas tue..

    ReplyDelete

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers