Tuesday, March 17, 2009

Reunion with my bestfriends


14 mac 2009, reunion utk bilik p3 306 dan p3 308 kolej 12 upm. actually, yg ade cume aku, akmar dan maisarah jer.. heheh.. ktorg jalan2 kat putrajaya, berkaroke.. (nyanyi lagu candy - akan ku tunggu ramai2) hehe... best giler... nyanyi sampai takde suare... pastu makan2 kat Taman Warisan. Ktorg order satay, roti john sedap dan rojak.. pastu borak2 panjang.. hehehe bestkan jumpe kengkawan lame ni.. teringat lak zaman student2 dulu.. reunion terkejut ni bukan aper.. saje jer diadakan sebelum kawan2 aku ni jadi isteri org kan.. akmar akan menamatkan zaman bujang dier bulan 6 ni. Maisarah pulak lepas raye.. dalam tahun ni gak.. aku?? huhuh.. belom puas enjoy lagik.. ehehe... tgh tgu prince charming datang amik aku dgn kuda putih... hahahah berangan-rangan jerlah aku.. takpe.. aku akan setia menunggu.. hehe.. 

~~~~>>>>>>>>>>>>A.Q.U.A.L.I.L.Y<<<<<<<<<<<<<<~~~~




No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers