Monday, June 1, 2009

Khareyana Spa



salam.. hi kengkawan... ari ahad lepas aku pegi Khareyana spa.. bestttt..!!! spa atas air.. aku teman member aku (akmar) yg nak kawen mgu depan memanjekan dan membersihkan diri kat spa tu.. spa tu best lah.. ala2 traditional gitu..keliling umah adelah kolam ikan.. so far mase aku pegi ade promotion mothers day..  for Traditional Balinese Body Ritual dan ade lagik package len yg ade promotion.. aku pon try lah wat yg Balinese.. best arr.. mmg traditional gitu.. bunyik2 lah tulang belakang aku time kene urut hahahah.. pastu suasana mmg cam kat Bali (hahah cam penah p bali jer aku.. ). ade sound effect lagu2 tepi pantai dgn alat2 traditional.. pastu servis pon ok.. layan aku elok jer.. haha mmg lah kene layan elok kan bayar pon agak mahal ooo... spa ni penah masuk nt7.. so far oklah.. puas ati ngan servis diorg.. last sekali kene minum air teh halia yg pedas.. wahhhh.. tak tertelan aku.. tapi nak wat camner kan.. beauty is pain.. minum jugaklah..hahah.. mase minum teh tu owner spa tu ade.. so borak2 lah ngan die.., spa ni terletak kat PJ.. senang jer nak pegi.. ikut jer federal higway. pepehal leh pegi kat wabsite diorg http://www.khareyana.com





No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers