Tuesday, October 6, 2009

Alhamdulillah.. satu pekara sudah selesai..


sabtu.. 3 Oktober 2009, aku telah menjadi tunang org.. hehehe.. cam tak caye jer.. tapi Alhamdulillah.. sume sudah selesai.. kepada rakan2 ku sekalian.. aku minta maap byk2 ek.. bukan tak moh jemput korang.. tapi majlis ni wat kecil-kecilan aje.. n Al-Kisah aku nak bertunang n pon dramatic cikit... heheh..
kisah nyer camni.. sepatutnyer pihak lelaki datang mer
isik jer.. tapi tiba2 keluarga belah aku... suh tukar jer event dari merisik kepada bertunang.. ehehhe.. aku tau pun lagik 4 hari dari tarikh sepatutnyer.. ape lagik kelam kabut aku.. hehehehe.... sik baiklah.. rakan2 taulan n sedare mare .. ramai membantu.. aku bersyukur sgt hehehe..


Ketibaan rombangan meminang dari sebelah lelaki


huhu.. saat di sarungkan cincin inilah time rase sebak.. terharu sume ade..


cam bese.. my bestfriend mesti ade.. hehhe

hehe.. amik gambar bersama tunangku dan keluarga... sebelum mereka berangkat pulang

alhamdulillah.. selesai sudah majlis bertunang antara Saiful dan Khairunnisa...

mekacih ek.. sedare mare n kawan2 terharu asenyer.. jasa dan budi anda sume akan ku kenang hingga ke akhir hayat....


***********~A.Q.U.A.L.I.L.Y~***********

No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers