Monday, July 19, 2010

Layan cerita Duyung Aridinata

Salam.. baru2 nih aku tgk citer Duyung Aridinata tv9 pukul 9.. best jugak cite.. walaupun merepek.. aku mmg suke cerita2 fairytales nih.. hehehehe... so kite layannn~~

mule2 aku layan carite arjuna.. tapi citer Duyung Aridanata ni pon mcm best jer.. so terpakse pilih mane satu nak tgk.. sbb 2-2 pukul 9.. huhuhu sabar jerlah.. so last2 salah satu kadang2 aku tgk online jer..


Duyung Aridinata

setingginya gunung sedalam lautan..
demi cinta akan ku daki ku selam
harus ku jaga mu siang dan malam
mencintaimu menyayangimu untuk selama

sudikah terima cintaku ini walau berbeda
namun aku percaya kita ditakdirkan untuk bersama

aku putera duyung menanti cintamu
akan ku bawamu ke alam ku
aku putera duyung menunggu cintamu
hidup bersamku diduniamu

No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers