Sunday, March 13, 2011

Rawatan Kesuburan utk PCOS episode 5

Salam.. ape kahabr sume.. dah lame tak update pasai PCOS treatment nih.. last cerite pasai PCOS treatment. Saya berjaya menghasilkan 5 biji folikel.. tapi yang sedihnyer.. saye period bulan tuh.. maknenyer.. kami tak berjaye.. kami redha mungkin belom rezeki kami lagik..

kali nih punyer treatment doktor up lagik clomid dari 150mg to 200mg.. aku pon stat makan dari hari ke 2 period.. selepas 12 hari dari hari pertama period.. doktor suruh datang untuk check folikel.

hari yang ke-12 pon tibe.. aku n hubby pon pegi ke klinik gyne lepas keje.. sampai2 jer. punyerlah ramai org.. huhuhu.. takpe2 kami sabar menunggu.. sampailah turn aku jumpe doktor.. mcm biase masuk bilik doktor.. nurse suruh baring.. utk buat ultra sound.. dlm hati nih dah nervous nih.. apelah hasil makan ubat kali nih.. doktor pon scan.. sadly.. aku ade 2 egg yang tak cukup matang.. egg terebut cume 10mm saje.. n stop develop.. folikel yang matang pada hari ke -12 selalunyer 18mm-22mm. so doktor bg lagik 200mg clomid utk next treatment....

No comments:

Post a Comment

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers