Wednesday, May 6, 2009

My New Shoes


salam kengkawan... hari ni nak citer pasal kasut baru aku.. kasut ni beli kat mines... sebenarnyer kasut keje aku dah rosak.. so kene carik kasut keje baru.. so lepas pusing2 satu mines dari bawah hingge ke tingkat atas.. so akhirnyer nilah hasilnyer.. my new shoes... ehhehe ok tak?? ini termasuk dalam sejarah idup aku beli kasut tumit tinggi camni.. selalu aku akan beli sendel bese or kasut flat jer.. tapi disebab kan aku ade penasihat kasut time tu so nilah hasilnyer.. diatas nasihat2 penasihat kasut aku, akhirnyer aku beli jugak kasut ni.. syabas.. dee.. anda mmg leh jd penasihat imej... hehehe promote dee.. aku pon mmg suke sgt ngan kasut ni, pakai pon selesa walaupon tinggi tapi kasut ni pegang kaki sgt kukuh so boleh berjalan dgn yakin..n tak payah riso kasut tertanggal mase jalan... lepas ni byklah koleksi kasut tinggi aku.. ehehheh =P 

3 comments:

  1. hahahaha.. btui2. lepas ni shpping ajak kitee.. :p

    ReplyDelete
  2. caya la aqualily~ ;)
    pas ni 4 inci lak ye.. hehehe~

    ReplyDelete

All My Love Now and Forever

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers